piatok 30. januára 2015

Kremnická SKALKA 1231m.n.m.


Skalka je siedmy najvyšší húglik v Kremnických vrchoch, ktorý je čiastočne zalesnený a rozoznateľný hádam len 300m vysielačom.
Štartoval som z lyžiarského strediska  Krahule a chcel som si obzrieť tento kraj zase z troška iného uhla. Tento január mi ozaj nepraje a snehu veľa nenadelilo, ale moje pásy už prežili aj hroší terén.
Na konci zjazdovky, respektíve na jej začiatku pre lyžiarov, bočím doprava a dostávam sa na západný okruh bežeckej trate Skalky, v lete využívaná ako cyklistická trasa.
Skoro žiadne stúpanie, len rovinka, pre mňa dosť nuda, ale na vyčistenie hlavy stačí. Takéto otvorené čistiny sa striedali z postupom v lese.
Tesne pred cieľom je ešte jedna stará, nepoužívaná osvetlená zjazdovka, ktorá si tu takto hovie zabudnutá kto vie koľko rokov.
Počasie sa rapídne mení a začína snežiť a ja vychádzam v centre lyžiarského strediska Skalka. Ako tak postupujem, tak si všímam, že tie vleky a lanovky sú tu dosť rozhádzané a nie veľmi rozumne poprepájané a tak, koľko krát musia lyžiari vyzuť lyže a ísť k dlhšiemu vleku pešo.
Táto túrka je tak na dve hodinky a prevýšenie je asi len 300 metrov, takže tento výlet radím do kategórie maminky s kočíkmi. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára